یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

الاهه عشــــــــــــق(یاغمور)

عروسکم

1392/5/7 2:19
نویسنده : مامان سپیده
968 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com betty_boop2 gif gif 62.gif

سلام مامانی:

امروز با خاله رویا تصمیم گرفتیم کمی ارایش کنیم و چندتا عکس بگیریمtotalgifs.com profissoes gif gif fotografo.gif

و از اونجایی که تو هم عاشق عکس انداختنی یک ان دیدم شما هم داری لباس عوض

میکنی تا از تو هم عکس بگیرم برای زیبایی بیشتر دو دست لباس تنت کردی تا خوشگلتر

بیفتیسوالنیشخند

ک

منم دیدم اونجوری دلم برات سوخت و خودم خانومت کردم و چندتا عکس خوشگل از

عروسکم انداختقلب

ک

ک

ک

ک

این عکسم قضیه داره:خیال باطل

چند روز پیش خیلی شلوغی میکردی و منم دیگه از دست کارات درمونده شده بودمکلافه

تو فکر این بودم که خدا چیکار کنم تا.....متفکر

تنبیه بهترینش بود هم شلوغی نکردی هم خوشت اومده بود کلی ذوق میکردیچشمک

گفتم برو 5 دقیقه وایسو اونجا اونم به شکل زیرقهقههنیشخند

ت

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرینا موفرفری
7 مرداد 92 2:48
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا به دخترم آرینا رای بدین ، خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 (دو هزار هشتاد هشتاد دویست) اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com
مامان سويل و اراز
8 مرداد 92 0:05
سلام خاله جون الهي من فداي اون ژستهاي خوشگلت بشم عكس دومت كه هوش از سرم پروند اخ كه تو چقدر جيگري طلايي فقط خاله جون بني ادم وقتي تنبيه ميشه بايد گريه كنه ناراحت بشه توبه كنه اينطوري كه همه بچه ها اويزونه ننشون ميشن مارو تنبيه كن نكن اينكارارو بداموزي داره
عمولی
14 مرداد 92 8:59
ینی من الان هلاک این تنبیه شدنش شدم ،چخده متنبه شده خدا حفظش کنه ،این دوتا عکس آخری خعععععععععععلی جیگر شده
نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 19:53
قربون اون لباس و ژستت برم من عـــــــــروسک خـــــــــــــوشگله
نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 19:54
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . . عید فطر مبارک.