یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

الاهه عشــــــــــــق(یاغمور)

فرشته من

1392/4/19 11:46
نویسنده : مامان سپیده
885 بازدید
اشتراک گذاری

 

کد دخملم 326 هست ممنون میشیم به ما هم رای بدید

سلام به روی ماه دخملم و همه خوانندگان این مطلب

خیلی دلم به حال و هوای وب تنگیده بودو اخر سر خودم و نتونستم نگه دارم و گفتم یک مطلب کوچولو بذارم و چند تا عکس از دخمل کوچولوم

الان سه روزه که دیگه در طول روز برات شیر نمیدم و فقط موقع خواب شیرت میدم و تو بر خلاف جیش یاد گرفتنت که خیلی اذیتم کردی و هنوزم که هنوزه بعضی وقتها باز جیشت و نمیگی اما اصلا در مورد از شیر گرفتنت اذیتم نکردی

فدات بشم که روز به روز شیرینتر میشی و خوردنی تر راستی گفتم خوردنی یادم افتاد توی مسابقه نینی شکمو همین سایت شرکتت دادم حالا بستگی به لطف عزیزانی داره که بهت رای بدن یا نه تا برنده بشی

و اینم چند تا عکس از تو و شیطنت های تو


گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

داره با بابایی میره بیرون , شدیدا دختر بابایی شدی و الانم که این مطلب و گذاشتم با بابات رفتی خونه عزیز و منم با خیال راحت دارم با رایانه کار میکنم

گ

چند تا عکس از دوربین دختر خاله سویل

گ

گ

اینم اتلیه دختر خاله سویل

گ

گ

گ

و اینم ماشینت با تحمل 200 کیلو وزن که همه رو مجبور به سوار شدن میکنی و بعضی وقتها دستت و میبری بغل ماشین و میگی نانای باز کردم و بعد موزیک مورد علاقه ات که اینا خواننده خارجی خونده (واو واو) میگی و به ما هم میگی دست بزنید

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

گ

بازی با کفشدوزک

گ

گ

گ

گ

مسواک زدن

گ

گ

عاشق پوشیدن لباس بزرگترایی بخصوص لباس های خاله رویا

گ

گ

گ

طراحیت هم که حرف نداره

گ

گ

و اینم عکسی از جشن نیمه شعبان خونه عمه رقیه و کناریت هم دختر عمو ثنا هست

گ

گ

گ

گ

گ

گ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسرین خاله اسما
24 تیر 92 0:10
به به چه عکس های نازی ... چقدرم شیطونی کردی یاغمور جونم ... میبینم که مثل اسمایی عاشق لباس و کفش های بزرگترایی...
راستی عزیزم کجایی کم پیدا شدی دیر به دیر آپ میکنی

سلام گلم ممنون که یه ما سر زدی متاسفانه به اینترنت دسترسی ندارم شاید تا یک ماه دیگه اوضاع زندگیم تغییر کنه تند تند ماهم اپ بشیم)
ونوس
30 تیر 92 15:04
عزیزم من توی سایت شما دو خواهر حال میکنم یاغمور هم نازه مثل ارازی