یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

الاهه عشــــــــــــق(یاغمور)

گل من مریض شده

1391/10/11 13:59
نویسنده : مامان سپیده
213 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه که  از خونه عمه اومدیم یاغمورم بعد کمی بازی تو خونه خوابید و ما هم خوابیدم نزدیک صبح ساعت دورو بر 5 با صدای یاغمور بیدار شدم و دیدیم استفراغ کرده.

و همه جا رو بهم زده لباساشو عوض کردم و دوباره خوابیدیم اما یک ربع بعد دوباره استفراغ کرد.

و بابایی هم بیدار شد و تا من لباساشو عوض کنم و پتو تمیز زیرش پهن کنم بابایی فورا رفت از بیمارستانی که نزدیک خونمون بود متوکلوپرامید ضد تهوع خرید اما باز اثر نکرد و خلاصه صبح بعد صبحانه بردیمش درمانگاه دکتر قریب.

و بعد از کمی مداوا اومدیم خونه اما باز عصر حالش بدتر شد و بردیمش بیمارستان کودکان.

و بعد از 3 ساعت معطلی اومدیم خونه و شکر خدا حالش نسبت به صبح خوب شد ولی بیحال بود و بعد از عوض کردن لباساش فورا خوابید.

.

و اینم عکس بعد استفراغش که نصفه شب هم دست از مطالعه نمیکشهگریهفرشته

.

.

امروز 3 روزه که مریضه استفراغش خوب شده اما گلاب به روتون هی شماره 3 میشه انشاا... خیلی زود خوب بشه چون من طاقت بیحالی و سستی و مریضیشو ندارمگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)