یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

الاهه عشــــــــــــق(یاغمور)

مسابقه

1391/11/20 21:10
نویسنده : مامان سپیده
206 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

عزیزم مامانی از طرف مامان سویل و آراز(خاله جون) تو مسابقه وبلاگی شرکت داده شدم ازش خیلی ممنونمقلب

من وبلاگم و دوست دارم :در دنیای مجازی یک خانه حقیقی دارم که دیوارهاش پر خاطره هست پر یادگاری خانه ایست که با نوشتن یادگاری رو دیوار هاش نه تنها زشت نمیشه بلکه زیبا تر و پر معنا تر هم میشه

دوست دارم :اگه روزی حوصله ثبت خاطراتم و بصورت نوشتاری نداشته باشم برام این امکان و میده که خاطراتم و بوسیله گذاشتن عکس ثبت کنم

دوست دارم:چون با یک کلیک کردن میتونم نگاهی به گذشته ام بندازم و خاطرات گذشته ام و مرور کنم و شاهد بزرگ شدن روز به روز یاغمورم بشم شاهد مهربانی های بینهایت همسرم شاهد کمک های بی دریغ خانواده ام بشم و و همه اینها رو با یک کلیک کردن میتونم ببینم و شاهد نعمت های زیبا و پایانی ناپذیر خدا بشم.....

و حالا بنا به قانون بازی سه تا دوست باید به بازی دعوت کنم :

آریامهر،گل پسرک نازم

شایانا جون ستاره دريايى آسمون دل من

رویاجون(زیباترین وبلاگ)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ناز داداش
21 بهمن 91 2:13
سلام مامان سپیده،چه کوچولوی خشگلی دارین خدا براتون حفظش کنه،اسمشم مث خودش نازه معنیش چی میشه@}; به ما هم سر بزنید