یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

الاهه عشــــــــــــق(یاغمور)

روی لیوان؟؟؟؟

1392/3/6 1:15
نویسنده : مامان سپیده
399 بازدید
اشتراک گذاری

animation of winnie the pooh hugging a heart pillow

 Divider

اخه من چی بگم بهت؟سوال

ازم اب  میخوای بهت میدم جلو چشمم سرت میکشی که یعنی تشنه ام دارم میخورم بعد

رفتن من از کنارت همانا دست تو لیوان کردنت همانا کاش اخرش این بود با لیوان کل خونه

رو دور میزنی و اخر سر یه جایی اب و خالی میکنی رو زمین

خاله میگه: اخرش من از دست یاغمور آرتوروز میگیرم یا خودش جیش میکنه و زمین و

خیس میکنه یا اب میرزه رو زمین خلاصه همیشه فرشا خیسندنیشخندقهقهه

 

 

 Divider

 

و چند روز پیش دخملم اب خواست دادم بعد از اینکه دستاش و توش شست بعدش رو پتو

خاله خالی کرد .....

ب

ب

ب

 Divider

لیوان و گذاشته رو زمین و داره سعی میکنه روش بشینهنیشخند

5

8

 Divider

واینم چند تا از شیرین کاری هاشقلب

ک

ک

گ

گ

گ

 Divider

البته فرشته من انقدر ها هم شلوغ نیست 

بعضی وقت ها هم میبینه ساعت ها با یک روسری و با یک عروسک سرگرم بازی هست

گ

گ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)