یاغموریاغمور، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

الاهه عشــــــــــــق(یاغمور)

فدایت ای گل زیبای هستیم

1391/11/4 21:34
نویسنده : مامان سپیده
287 بازدید
اشتراک گذاری

ش

 

 

 

 

 

یه دقیقه آروم و قرار نداری همش یه جاهایی درد حال شلوغی هستی س

تو از ساعت 1تا2 میخوابی و ما تو این مدت در حال ناهار خوردنیم بو وقتی تو بیدار میشی ساعت خواب نیمروزی ماست اما شما یا اجازه خوابیدن به ما رو نمیدی که گزینه اول بهتره یا مثلا مشغول بازی هستی یو اجازه خوابیدن به ما رو میدی اما........

مامان تو خواب : "دانگ دونگ" چشامو نیمه باز میکنم میبینم دسته جارو رو برداشتی و با تمام قدرتت میکوبی زمینی اما چون شدیدا خوابم میاد چشامو میبندم  که احساس میکنم یکی داره با زور خودش و تو بغلم جا میکنه چشامو باز میکنم میبینم یه نفر زده به ریپیت و هی میگه شیر بغلش میکنم و میبوسمش و شیرش میدمی یه 10 ثانیه بعد احساس میکنم وورجکم میخواد از بغلم پاشه بره دستامو باز میکنم و بعد پاشیدنشی تا میخوام جامو در ست کنم میبینم یکی بالا سرم هی میگه آآآآآآح(باز کن) چشامو باز میکنم میبینم اردکه بالای حلقه هوشش و میگه بردار یبر میدارم و میره کمی بعد باز یکی بالا سرم در حین ریپیت شیر میخواد یه چپ نگاش میکنم و بغلش میکنم و شیرش میدم ب 10 ثانیه بعد باز در حال تلاش از بغلم کنار میادب با حرص چشامو میبندم آخه به دنده لجم افتاده باید یه ساعتی بخوابم بعد مدتی یکی میگه آآآآآآآآح چشامو باز میکنم میبینم کیسه توری که توش اسباب بازیهاشو ریختم و میگه گرهشو باز کنب در حین غر زدن گرهشو  باز میکنم و بــاز سعی به خوابیدن که یه نفر بالا سرم  ریپیت کنان شیر میخواد  چشامو تا حدی که جاش هست باز میکنم و با داد و فریاد بغلش میکنم شیرش میدم2 و وقتی میبینه وضعیت قرمزه از ترسش دستش و میذاره رو هر دوتا چشش 0

تا مبدا ارتباط چشمی داشته باشیم و 30 ثانیه نشده صدای خرو پوفش و میشنوم0 اما دیگه کار از کار گذشته چون خواب من پریدهعصبانی بیدار میشم و میبینم قسم به خدا همه این بلا ها رو فقط در عرض نیم ساعت سرم آوردیعصبانی اون موقع شما خانوم بعد دو ساعت خوابیدن اگه فقط دو دقیقه کسری خواب داشته باشید بیدار میشه و دور از جونتون دیونه میشه و کلی گریه گریهازم قهر میکنی از بغلم میای پایین و میری گوشه در ورودی وایمیسی و بلند بلند گریه میکنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)